beb

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2015

Packa våtservetter och norsk bebis

Av Rebecka Höjman Clara Hertzberg - 22 oktober 2015 19:02

Hej! Titlen på inlägget är missledande.

Idag är det torsdag, skolan var chill. På tåget hem satt jag o lyssnade på en norsk bebis som satt o sjöng haha.

Jag gick in på Netto på hemvägen för att köpa våtservetter (mitt beroende ok) men dem hade inga fkn våtservetter kvar!

Så när jag kom hem bad jag farfar att köpa några åt mig, eftersom han ändå skulle till Ica. Han kmr hem med våtservetter som luktar så hemskt och jag mår illa av dem. Men jag är tacksam ändå haha. I need my baby wipes. Hahaha nejmen jag ska köpa egna imon ffs jag står inte ut med dem här. Ok nog om våservetter.

Jag ska börja packa för hemresan när jag lagt upp detta. Jag ska vara borta i en vecka och tyvärr är jag väldigt bra på att packa allt för mycket. Senast jag var hemma tror jag det var över en helg. Jag åkte ner med två väskor och kom tillbaka med fem. Dels för att jag hade second hand shoppat och dels för att jag hade plockat stora stenar som jag släpade med mig hem hit. Hahahah asså en väska var full med bara stora stenar hahaha asså wtf äre med mig. Aja, så denna gången ska jag försöka packa lagom. Wish me luck..  

 

// Rebecka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


  Fakt om CONCHOBAr   Ålder: Okänd genus: penus name. conchobaR tycker om att flyga flyplan tycker inte om ormar (:( ) Elevhem: Ravenclaw Patronus: HUmla Wand: 7'' sandel wood pheonix core   ...

Jag och Bebhry(Clara) har adopterat ett barn. Det är en liten asiat med en penis. Ni undrar säkert "Vad heter ert barn?". Jo, den penisbärande asiaten heter Conchobar!!  Vi hoppas at ni är lika glada och tycker att han är snygg. Puss on the pussy//...


Hej. Detta inlägg är skrivet för att hylla det stora OTP.. Magnum. Vi alla kände Martins smärta i hjärtat när Magnus var tvungen att lämna Idol. Juryn tyckte inte att dem skulle vara tillsammans, ungefär som management gjorde mot Larry.  Vi Mag...

Presentation


Hej! Vi är Rebecka och Clara. Vi har känt varann i 10 år nu och bestämde oss för att göra en blogg tillsammans. Du får gärna läsa våra random, meningslösa inlägg. Förvänta dig inte att något makes sense. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards